Aktualizacja Lumii 610 do Windows Phone 7.8

Wielu z Was ma duże problemy z aktualizacja do najnowszej aktualizacji Microsoftu – Windows Phone 7.8. Postanowiłem napisać, krótki poradnik  w którym możecie zobaczyć jak zaktualizować swoją Lumie. Sprawa nie będzie prosta jednak metodą prób i błędów na pewno sobie poradzicie.

 

 

 

 

1. W pierwszej kolejności wchodzimy do programu Zune.

2. klikamy na górze “ustawienia”

3. Następnie telefon

4. Klikamy “aktualizuj”

UWAGA Ważne!

5. Program Zune, powiadomi nas, że telefon jest zaktualizowany. ( a nie jest)

6. Klikamy obojętnie którą opcje aby za chwile powrócić znów do zakładki “aktualizuj”

7. Po kliknięciu aktualizuj, po mniej więcej 3-4 sekundach( w zależności o szybkości internetu) w moim przypadku było to po 6-7 wyłączamy internet. Najlepiej to zrobić w pasku zadań.

8. Robimy to tak długo, aż na ekranie pojawi się, że jest dostępna aktualizacja. Wtedy podłączamy internet i klikamy “aktualizuj”. Taki sam proces powtarzamy 3 razy, ponieważ dopiero po trzech aktualizacjach zainstaluje nam się pełna wersja tego sytemu.

9. Zalecane jest aby w telefonie była wyłączona transmisja danych.

10. Jeżeli pojawi sie komunikat, że nie może połączyć się z serwerem, nie zrażaj sie i próbuj dalej.

11. Robisz to wszystko na SWOJĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

12. Jest to poradnik z tzw “wymuszaniem aktualizacji.przez Zune”.

Myślę, że po części wyjaśniłem zasade aktualizacji Noki Lumia. Poradnik ważny do momentu, swobodnej aktualizacji wszystkich smartfonów z Windows Phone 7,5.

Na koniec zapraszam Do obejrzenia jak wygląda Lumia 610 po update do WP 7.8

 

 

 

Może Ci się również spodoba

20 komentarzy

  1. michal pisze:

    Witam mam problem z aktualizacja tego telefonu.
    wchodzę na zune tak jak piszesz u góry klikam ustawienia , aktualizuj i pojawia się taki pasek który się ładuje i jest napisane sprawdzanie dostępności aktualizacji. Gdy się tam załaduje wyskakuje informacja ,,telefon jest zaktualizowany bieżąca wersja oprogramowania telefonu : 7.10 (8779),, i dalej nie wiem co zrobić , proszę o pomoc .
    Z góry dzięki.

    • telesmartfon pisze:

      Właśnie wtedy kiedy pisze “sprawdzanie dostępności aktualizacji” musisz wyłączyć internet. To właśnie w tym momencie rozpoczyna się ta cała zabawa. Po ilu sekundach od pojawienia się tego komunikatu wyłączyć, tego nikt nie wie;) Mi pokazała się aktualizacją po 6 sekundach

  2. Km pisze:

    Kurde, pierwsza wymuszona aktualizacja zadziałała, ale dalsze wymuszanie już nie ma takiego rezultatu. Pokazuje jedynie komunikat o braku możliwości połączenia z usługą aktualizacji, wielokrotnie już :(

  3. Gumis pisze:

    Nie chce drugi raz się zaktualizowac. Niewiem czemu.

    • EWELINA pisze:

      Bo trzeba zrobic to co podane wyzej … tzw. proba wymuszania .. ale wiadomo za p-szym razem nie zawsze sie uda … trzeba probowac dalej ;) Pozdrawiam .

  4. Kris pisze:

    Witam ,mam identyczny problem co kolega Michał rozłaczam neta juz z godzine i nie daje to efektu…

  5. Piotr pisze:

    witam, chciałbym zapytać kiedy dokładnie podłączamy z powrotem internet, wyłączamy po mniej więcej 3-4 sekundach i od razu podłączmy z powrotem, czy czekamy na z podłaczeniem aż pojawi sie nam jakas informacja ? kiedy nie ma dostępu do internetu pojawia się informacja że nie można sprawdzić teraz aktualizacji. Proszę o pomoc, z góry dziękuje ;)

  6. Karolla pisze:

    Mi po tym jak wyłączę internet pojawia się że telefon jest akualizowany bieżąca wersja oprogramowania telefonu 7.10 (8779) i co dalej? Nie wyskakuje mi nic bym mogła wcisnąć akualizuj.

  7. Karolla pisze:

    Za pierwszym razem sie udało ale za drugim za kazdym razem wyskakuje mi ze telefon jest zaktualizowany i bieżąca wersja oprogramowania telefonu 7,10 (8783) i co mam dalej robic?

  8. Mart pisze:

    Zrobiłem te 3etapy bez problemu pod rząd za 1razem !!! ( Lumia 610 )

    Polecam wejscie w ustawienie karty sieciowej , w zune klikacie aktualizuj i dosłownie w tym samym momencie wyłaczasz karte sieciową , i musi wyskoczyc aktualizacje są dostepne . Wtedy właczacie karte sieciową spowrotem ;)

  9. akiro pisze:

    dzieki za pomoc zaktualizowalem wszystko smiga :P:P

  10. adi pisze:

    U mnie po kroku 6/10 występuje błąd i po ponownym uruchomieniu tel aktualizacja sie zatrzymuje i wyskakuje błąd ;x

  11. sQt pisze:

    ze 2 h wczesniej telefon wyświetlił info o nowej aktualizacji.
    lumia 610 PLUS GSM

  12. mateusz16 pisze:

    Witam, widzę że jest tu ekspert. Mam pytanie. Czy poleca pan dla 16 letniego chłopaka bardziej lumię 610 czy LG L5. Bardzo zależy mi na pana opinii.

    • Telesmartfon pisze:

      Trudne pytanie są to dwa rózne telefony. Android ma więcej aplikacji, większe możliwości, za to Lumia 610 ma darmowa nawigacje, lepszy aparat oraz łapie mniej lagów.

  13. korba pisze:

    witam.u mnie podobny problem jednak został rozwiązany w troszkę inny sposób, mianowicie – w moim przypadku instalacja/pobieranie zacinała/o się w kroku nr 6 w każdej z aktualizacji. rozwiązaniem problemu okazało się wyciągniecie i ponowne podpięcie kabla USB podczas tego oto kroku,czyli nr 6.

  14. jaro pisze:

    U mnie po kroku 6/10 występuje błąd i po ponownym uruchomieniu tel aktualizacja sie zatrzymuje i wyskakuje błąd.. co mam zrobic ??

  15. Martika pisze:

    Witam.. udało mi sie za pierwszym razem zrobić aktualizację 7.10.(8783) jak i znalazło drugą aktualizaję 7.10(8858) lecz nie wiem dlaczego nie chce jej zaktualizować..zaraz po kliknięciu na aktualizuj, zatrzymuje się na ponownym sprawdzaniu dostępności aktualizacji.. i nie chce iść dalej.. Bardzo propszę o informację co mam robić dalej.. Pozdrawiam

Leave a Reply