Szanujący się producenci starają się ze wszystkich sił, aby ich produkt był jak najlepiej wypromowany. Nie rzadko pojawiają się urządzenia bardzo znanych nam producentów na ekranach kin czy telewizorów. Chiński koncern OnePlus postanowił nie być gorszy i zareklamować swoje topowe produkty w bardzo znanym serialu z Kevinem Spacey w roli głównej…
O tym jako dobre są produkty tworzone przez tę azjatycką firmę, nie trzeba się rozpisywać. Każdy z nas słyszał o słynnym “zabójcy flagowców”, który wzbudził olbrzymie zainteresowanie swoim pojawieniem się na rynku. Bowiem, porządna specyfikacja i relatywnie niska cena, to solidny klucz do sukcesu! Modele OnePlus przyciągają także swoim ograniczonym dostępem, a użytkownik poprzez taki zabieg odczuwa jeszcze większą wyjątkowość otrzymanego produktu. To się może nieco zmienić po lokowaniu produktów we wspomnianym serialu…
Serial House of Cards to wyjątkowy i wciągający tasiemiec o podłożu politycznym. Mógłbym się nieco rozpisać na jego temat, ale to nie czas, ani miejsce na to. Warto jednak wspomnieć o tym, że OnePlus postanowiło wydać nieco swojego “grosza” na kryptoreklamę modelów: OnePlus One, OnePlus 2 oraz OnePlus X. Te trzy modele będą pojawiały się systematycznie na planie zdjęciowym serialu, a wszystko za cenę 300 tys. USD! Czy taka kampania reklamowa opłaci się temu chińskiemu producentowi? Poniekąd z pewnością, gdyż jest nieziemsko popularny, a na większość ludzi bardzo dobrze działa autosugestia! Nie sądzicie? Wypowiedzcie się w komentarzach!